ΠΟΛ. 1150

Οδηγιες και οροι για την παραγγελια με τιμολογιο βασει ΠΟΛ. 1150 (39α)

ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ Η ΜΕΙΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΠΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ.

Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την παραγγελία με τιμολόγιο, με βάση την ΠΟΛ 1150 είναι τα εξής:

  1. Η παραγγελία σας γίνεται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά,και κάνετε checkout σαν επισκέπτης από το website μας.
  2. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε email με τις πληροφορίες της παραγγελίας, και με τα στοιχεία τα οποία καταχωρήσατε.
  3. Θα πρέπει να αποσταλλούν τα εξής έγγραφα, ηλεκτρονικά, σαν απάντηση στο email της παραγγελίας σας:
    • Τα στοιχεία μητρώου επιχείρησης απευθείας από το taxis.net σε αρχείο .pdf με αναγραφόμενη ημερομηνία ίδια με την ημερομηνία της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε άλλη μορφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
    • Τον μοναδικό κωδικό μιας χρήσης (εξαψήφιο κωδικό) μέσω της πλατφόρμας 39Α της ΑΑΔΕ.
    • Η αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης ή τα 5 τελευταία ψηφία της ταυτότητας του εκπροσώπου που καταχωρούνται στην πλατφόρμα 39Α.
      • Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του εκπροσώπου της εταιρείας που έχει οριστεί στην πλατφόρμα 39Α της ΑΑΔΕ.
    • ΦΕΚ και καταστατικό της εν λόγω επιχείρησης
    • Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα, από άτομο διαφορετικό του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης, είναι απαραίτητη η αποστολή εξουσιοδότησης με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα.
    • Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας με εταιρία ταχυμεταφοράς η αποστολή μπορεί να γίνει μόνο στην έδρα της επιχείρησης (ή στα δηλωμένα στο Taxis υποκαταστήματα της).
  4. Έπειτα από τη διεξαγωγή σχετικού ελέγχου από την εταιρεία μας για τη διασταύρωση των στοιχείων που έχουν σταλεί ως προς την ορθότητά και την πληρότητα τους τους, ενημερώνεστε για το τελικό πόσο που πρέπει να καταβληθεί στην τράπεζα. Το χρονικό διάστημα διεκπεραίωσης του παραπάνω ελέγχου ποικίλει ανάλογα με την δηλωμένη διαθεσιμότητα των προϊόντων και του όγκου των αιτήσεων που έχουμε δεχτεί (τηρείται σειρά προτεραιότητας και ενημερώνεστε πριν την αποστολή των δικαιολογητικών σας για το χρονικό διάστημα διεκπεραίωσης της αίτησης σας).  Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.
  5. Η μεταφορά από εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό είναι ο μοναδικός τρόπος αποπληρωμής των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ 1150, Άρθρο 39Α.
  6. Με την ολοκλήρωση της μεταφοράς, μας αποστέλλετε με email το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ του λογαριασμού σας.

Με την τήρηση όλων των σημείων, η εταιρεία μας προχωράει στην επεξεργασία και την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

Το pcgadgetsplus.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εφόσον δεν πληρούνται, εν μέρει ή και συνολικά, τα παραπάνω.

Κανενός άλλου είδους συναλλαγή ή παραλαβή δεν καθίσταται αποδεκτή.